Pozycja strony
Sklep bądź strona internetowa jest jednym z najważniejszych narzędzi nowoczesnego przedsiębiorcy. Dzięki niemu możesz pozyskiwać nowych klientów – ,,potencjalnie” bez większego wysiłku (ale za to z większym nakładem finansowym). W ten sposób możesz zwiększyć popularność swojej firmy a ostatecznie potencjalnie zwiększyć swoje dochody. Pamiętaj jednak że witryna internetowa twojej firmy musi być profesjonalna, czytelna i dostosowana do urządzeń mobilnych, co jest ważne, ponieważ większość użytkowników, którzy są zainteresowani twoimi usługami może w ten sposób przeglądać Internet. Jednak po stworzeniu strony internetowej należy pamiętać, aby nadal zwracać uwagę na jej pozycję w wyszukiwarkach typu google czy bing.
Trafienie z reklamami
Wiele osób, zwłaszcza osoby starsze, nie jest tak chętnych do korzystania z Internetu jak inni. W końcu zazwyczaj nie można się z nimi skontaktować za pośrednictwem strony internetowej. Dlatego nawet jeśli prowadzisz biznes w internecie, warto zainwestować w tego typu reklamę. Najlepiej jest znaleźć miejsca, które ludzie często odwiedzają, takie jak ruchliwe ulice, parki i centra handlowe, oraz znaleźć legalne sposoby reklamowania się. Aby to zrobić, musisz skontaktować się z menedżerem danej lokalizacji. Następnie z pomocą agencji marketingowych przygotuj odpowiednie banery i zawieś je tutaj. Innym skutecznym sposobem reklamowania się lokalnie jest dystrybucja ulotek. W tym celu możesz zatrudnić młodych ludzi, którzy są gotowi do dystrybucji, ale pamiętaj, aby im zapłacić.
Ile zainwestujesz – tyle dostaniesz
Promowanie usługi polega głównie na promowaniu siebie, ale sama promocja jest podzielona na kilka podkategorii. Na przykład obejmuje to reklamy w samej wyszukiwarce lub reklamy w witrynie. Jednak obecnie najbardziej skuteczną i popularną formą reklamy jest zdecydowanie reklama wideo – czyli nagrania odtwarzane przed każdym filmem na YouTube. Prawidłowe reklamowanie się i przyciąganie właściwych klientów może przynieść bardzo dobre rezultaty w zakresie konwersji. Co to jest konwersja? To proste – jest to współczynnik konwersji, który bierze pod uwagę liczbę kliknięć / wyświetleń reklamy, a następnie dzieli ją przez liczbę zakupów dokonanych przez odbiorcę reklamy.