Textrank
  • Storna główna
  • Biznes
  • Marketing
  • Media
  • Reklama online
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Storna główna
  • Biznes
  • Marketing
  • Media
  • Reklama online
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Textrank
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona główna Biznes

Google Ads – czym jest system reklamowy od Google?

w Biznes, Marketing, Media, Reklama online
Google Ads – czym jest system reklamowy od Google?

Google Ads to system reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklam tekstowych i produktowych w wyszukiwarce. System został uruchomiony 23 października 2000 r., jako Google AdWords, obecna nazwa funkcjonuje od 24 lipca 2018 r. Wraz ze zmianą nazwy rozszerzono możliwości reklamowe w kampaniach PPC.

Jakie formy reklamowe ma Google Ads?

Przy pomocy Googe Ads można reklamować się w formach:

1) reklamy tekstowej, gdzie kluczową rolę odgrywają linki sponsorowane, należy stworzyć reklamę pod słowa kluczowe, które klient wpisuje do wyszukiwarki, jest to najbardziej popularna forma;

2) reklamy graficznej, przy użyciu Google Display Network, jest to podlinkowy baner, który umieszczony został na różnych stronach internetowych;

3) reklamy wideo, w formacie wideo, gdzie będziemy się promować poprzez serwis YouTube, który cały czas zyskuje na popularności, powinniśmy skorzystać z remarketingu, dzięki czemu dotrzemy do osób, które już wcześniej miały związek z naszą firmą;

4) reklamy na gmailu, czyli Gmail Sponsored Promotions, które wysyłamy w formie tradycyjnego e-maila;

5) reklamy produktowe, sprawdza się zwłaszcza wtedy, gdy jesteśmy posiadaczami sklepu internetowego, jest dedykowana branży e- commerce, pojawia się w wynikach wyszukiwarki oraz w sieci reklamowej w zakładce Zakupy;

Jakie są cele kampanii Google Ads?

Kampania ma na celu wspomożenie reklamodawców w realizacji postawionych przez nich celów. Korzystający z Googe Ads mogą zwiększyć zainteresowanie prowadzoną przez siebie stroną, przykładowo internetową witryną zakładów bukmacherskich, zainteresować użytkowników swoim produktem, spowodować, że marka, której są przedstawicielem, zyska na popularności. Ważne, żebyśmy stawiali konkretne cele, które ma osiągnąć kampania, jeszcze zanim ją uruchomimy. Cel kampanii powinien być tożsamy z zasadą SMART, czyli konkretny, mierzalny, osiągalny, istotny oraz określony w konkretnym przedziale czasowym. 

Podsumowanie

Google Ads, który w 2018 r. powstał na bazie AdWords z każdym rokiem jest coraz bardziej efektywny w tworzeniu kampanii marketingowych. Wpływ mają na to nowe narzędzia, funkcje, opcje reklam. Kampanie reklamowe są skuteczne, sprawdzają się, na co potwierdzeniem są wyciągi liczbowe z działań skierowanych na realizację potrzeb klientów.  

5/5 - (2)
Tagi googlegoogle adsmarketingreklamazakłady bukmacherskie

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

https://www.facebook.com/Textrank-blog-marketingowy-102619675074530/?view_public_for=102619675074530

TAGI

baner reklamowy bankructwo biznes biznes a koronawirus biznes online biznes w internecie blog dla przedsiębiorców blog internetowy blog o biznesie blog o marketingu blog o nowościach blog o reklamie blog o wiadomościach działalność film firma gry komputerowe gry online gry online a media internet jak nie zbankrutować jak prowadzić biznes jak prowadzić biznes w 2020 jak reklamować firmę kampania marketingowa koronawirus marketing marketing internetowy media internetowe pierwszy biznes pomysł na biznes poradnik poradnik biznesowy poradnik dla biznesmena poradnik przedsiębiorcy problemy w biznesie reklama reklama jawna reklama niejawna reklama online reklama w internecie social media ubiór biznesowy youtube yt

© Wykonanie projektu: Celnet - strony www

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Storna główna
  • Biznes
  • Marketing
  • Media
  • Reklama online
  • Kontakt

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?